INDYWIDUALNE DOPASOWANIE USŁUGI

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo skuteczną formą reklamy w wyszukiwarce. Jego ogromną zaletą są długofalowe efekty prowadzonych działań (gwarancja stabilnych pozycji w wyszukiwarce) i wysoki współczynnik konwersji.

Na czym to polega?

Pozycjonowanie to szereg działań umożliwiających umieszczenie strony lub platformy internetowej na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Eksperci Seology na podstawie wcześniejszych analizy biznesowej strony klienta oraz analizy konkurencji opracowują zestaw fraz kluczowych, pod kątem których pozycjonują dany serwis. Pozycjonowanie stron www pozwala na dotarcie do klientów wpisujących w wyszukiwarkę określone hasło. To nie wszystko – nasi eksperci zajmują się także precyzyjnym doborem dodatkowych usług maksymalizujących efekty.

Ile to kosztuje?

Pozycjonowanie serwisu jest rozliczane w formie abonamentowej i pozwala na osiągnięcie dużych efektów sprzedażowych.
Oferujemy Ci kompleksową obsługę SEO dostępną w trzech pakietach usług:

  • podstawowym

Pakiet podstawowy kierowany jest do osób, które dzięki działaniom w wyszukiwarkach chcą osiągnąć konkretny cel. Eksperci Seology w ramach zakresu pakietu dobierają dla klienta najbardziej zyskowne i najlepiej rokujące działania, zapewniając mu kompleksową obsługę działań e-marketingowych – doradztwo, prowadzenie kampanii, stała optymalizacja działań.

  • premium

Pakiet premium gwarantuje poszerzony zakres działań promocyjnych w ramach marketingu w wyszukiwarkach. Jest kierowany do osób, których zyski są w dużej mierze generowane poprzez Internet i wizerunek w nim kreowany. Eksperci Seology w ramach pakietu premium dobiorą najlepsze i najbardziej zyskowne usługi i rozwiązania dla Twojego biznesu, a następnie wdrożą je w poszerzonym zakresie i zadbają o ich efektywność.

  • PRO

Pakiet PRO to idealna opcja dla osób, których biznes oparty jest na działalności w sieci lub firm, których klienci pochodzą właśnie z tego źródła. Pakiet PRO daje Ci gwarancję, że Seology przejmuje pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami w wyszukiwarkach, ponosząc równocześnie za nie pełną odpowiedzialność. To my dobieramy zestaw usług idealnych dla Twojego biznesu i realizujemy je w ramach najszerszego pakietu.

Audyt SEO

Audyt SEO pozwala na przystosowanie witryny do efektywnej obecności w wyszukiwarce Google. Dzięki szczegółowej analizie możemy opracować listę niezbędnych zmian poprawiających widoczność platformy. Oferujemy audyty: konkurencji, techniczne, contentowe. To usługa, którą polecamy wszystkim przed rozpoczęciem pozycjonowania.

Na czym to polega?

Eksperci Seology analizują kilkadziesiąt czynników, które mają wpływ na poziom indeksacji i pozycję strony. Na tej podstawie powstaje raport zawierający opracowane ulepszenia i gotowe pomysły na ich wdrożenie. Zlecając nam audyt SEO swojego serwisu otrzymujesz:

  • analizę obecności strony w wyszukiwarce,
  • analizę działań konkurencji,
  • poprawną modyfikację znaczników META oraz ich monitoring,
  • analizę pod kątem doboru najbardziej optymalnych słów kluczowych do pozycjonowania,
  • analiza on-site i off-site.

Nasz zespół zajmie się także optymalizacją serwisu pod kątem oczekiwań wyszukiwarek internetowych oraz optymalizacją kodu pod kątem ich robotów.

Ile to kosztuje?

Koszt audytu jest wyceniany indywidualnie i jest uzależniony od ilości czasu, który należy mu poświęcić. Jest to oczywiście ściśle związane z aktualnym stanem optymalizacji strony.

Kampanie AdWords

Promocja realizowana za pomocą Google AdWords jest jednym z najskuteczniejszych sposobów zwiększania ruchu na stronie. Popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej niepodważalnych zalet: dużej efektywności, możliwości kontroli i mierzenia efektów oraz targetowania grupy odbiorców, zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Na czym to polega?

Kampanie Google Adwords opierają się na umieszczeniu reklamy w wyszukiwarce Google. Ma ona postać nagłówka, krótkiego hasła reklamowego i linku do strony. Pojawia się, jak naturalne wyniki wyszukiwania, tylko po wpisaniu określonej, tematycznie związanej z klientem, frazy.

Ile to kosztuje?

Kampanie Google AdWords rozliczane są w modelu pay-per-click. Oznacza to, że reklamodawca płaci za konkretne kliknięcia w reklamę, nie za jej wyświetlenie. To bardzo korzystne, bo umożliwia kontrolę wydawanych środków, a klient płaci wyłącznie za docelowe wejście na stronę.

Ściąganie filtra Google

Filtr to sankcja nakładana przez Google. Skutkuje ona  m.in. dużo gorszą widocznością strony w wyszukiwarce. Na Twoją witrynę nałożono filtr? Nasi eksperci pomogą Ci rozwiązać ten problem.

Na czym to polega?

Na stronę, która narusza wytyczne Google może zostać nałożony filtr. Przejawami zastosowania takiej sankcji są: brak widoczności strony w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych, wcześniej pozycjonowanych fraz, zatrzymanie się serwisu w pewnym zakresie pozycji w wyszukiwarce, spadek ruchu na stronie. W serwisie może pojawić się informacja o nałożeniu filtra (kiedy nakłada go ręcznie pracownik Google. Niestety, kiedy jest to filtr algorytmiczny, klient nie musi być o tym informowany. Specjaliści Seology zajmują się usuwaniem filtrów Google z serwisów. Proces ten polega m.in. na analizie elementów strony oraz linków przychodzących pod kątem spełniania wytycznych wyszukiwarki. Zajmujemy się także usuwaniem wpisów z katalogów o złej reputacji, dostosowaniem profilu linków do wytycznych, optymalizacją kodu i załatwieniem wszelkich formalności z Google.

Ile to kosztuje?

Koszty ściągania filtra Google są ustalane indywidualnie. Po analizie sytuacji witryny eksperci Seology określają zakres prac niezbędnych dla ściągnięcia filtra z witryny i tym samym określają koszt usługi.

Razem możemy więcej

To nie wszystko – naszym stałym klientom oferujemy szereg innych, uzupełniających działań promocyjnych, które pomagają nam maksymalizować efekty.

  • Google Display Network (GDN), czyli reklama w formie tekstu, grafiki lub filmu wyświetlana w różnorodnych portalach (np. Onet.pl) oraz osługach Google (np. Gmail),
  • Remarketing, czyli wyświetlanie internautom spersonalizowanej reklamy, która dociera wyłącznie do osób, które wcześniej odwiedziły twoją witrynę lub dokonały na niej określone działania,
  • Interest Based Advertising (IBA), czyli forma reklamy opierająca się na zainteresowaniach konkretnych internautów ocenianych na podstawie odwiedzanych przez nich witryn,
  • AdKontekst, czyli reklama kontekstowa, która w formie tekstowej, w postaci linków sponsorowanych, jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania i serwisach partnerskich,
  • Google Shop, czyli reklama graficzna lub tekstowa produktów za sklepów internetowych, która wyświetla się po poprawej stronie wyników wyszukiwania lub za nimi. Jest ona precyzyjnie dobierana pod kątem słów kluczowych, które wpisuje użykownik w wyszukiwarkę.

Dlaczego warto?

Agencja marektingowa Seology

Zespół Seology koncentruje się na celach stawianych przed określoną kampanią. Wiedząc, że w działaniach SEO najważniejszy jest efekt, niezwykle precyzyjnie podchodzi do początkowych procesów analitycznych, co pozwala na dobór odpowiednich fraz kluczowych. Wszystkie kampanie mają indywidualnie dostosowywane strategie działania. Przekłada się to nie tylko na widzoczność w sieci, ale także możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców, zainteresowanych usługą klienta.

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki [ więcej informacji ]

Seology Sp. z o.o., z siedzibą w Gliwicach 44-100, przy ul. Wincentego Pola 27, tel. +48 (32) 420 73 30, info@seology.pl, wpisane do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Gliwice, pod numerem KRS: 0000583243, NIP: 631 265 90 60, Regon: 362660440.

Pliki cookies to dane informatyczne, ze szczególnym uwzględnieniem plików tekstowych, które są przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu i służą korzystaniu z poszczególnych stron internetowych serwisu. Cookies najczęściej zawierają nazwę strony www (tę, z której pochodzą), czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Informujemy o tym, że Serwis automatycznie zbiera wyłącznie informacje zawarte w plikach cookies. pliki cookies zamieszczane są na urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu przez administratora serwisu, który posiada do nich dostęp.

Po co wykorzystujemy pliki Cookies?

Użytkownik Serwisu może mieć do czynienia z następującymi typami plików Cookies:

Wśród najczęściej spotykanych plików Cookies Użytkownicy znajdą jednak pliki sesyjne – tymczasowe, przechowywane w końcowym urządzeniu Użytkownika do momentu wylogowania, wyłączenia przeglądarki lub opuszczenia Serwisu – oraz stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików Cookies lub do momentu ich usunięcia przez Użytkownika.

Oznacza to, że Użytkownik powinien pamiętać o tym, że przeglądarki internetowe w wielu przypadkach wyrażają zgodę na przechowywanie plików Cookies w jego urządzeniu końcowym. Użytkownik może w dowolnym momencie zmienić ustawienia plików Cookies, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu automatycznej obsługi Cookies w przeglądarce lub informowania o zamieszczaniu ich na urządzeniu Użytkownika.

Użytkownik może znaleźć szczegółowe informacje o możliwości obsługi i sposobach obsługi plików Cookies w ustawieniach przeglądarki.

UWAGA! Jeśli Użytkownik ograniczy stosowanie plików Cookies, może wpłynąć to na niektóre funkcjonalności Serwisu.

Cookies, które są zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika mogą być wykorzystywane także przez współpracujących z Serwisem partnerów lub reklamodawców.

Zamknij