Zapraszamy do zapoznania się z naszym kolejnym case study – tym razem dotyczącym współpracy z naszym klientem z branży beauty. 
Klient: NDA
Branża: beauty
Czas trwania współpracy: 7 miesięcy

Wykonane prace:

Głównym problemem klienta z branży beauty była lepsza indeksacja fraz z artykułów na blogu niż na stronie sklepu oraz chęć prowadzenia trudnych działań skupiających się na marce selektywnej, które wymagały odpowiedniej strategii do wzniesienia się w wynikach wyszukiwania. Początkowe prace zakładały więc położenie nacisku na stronę internetową sklepu, a dokładniej przeindeksowania na nią fraz z bloga. Branża beauty jest wymagająca w osiągnięciu wysokich pozycji SEO ze względu na dużą konkurencję, dlatego bardzo ważnym krokiem było podjęcie odpowiedniej strategii, która pozwoliła osiągnąć zadowalające efekty. Pierwszym krokiem niezbędnym do stworzenia planu działań był profesjonalny audyt SEO wraz z analizą kodu strony, linków, contentu i konkurencji. Po otrzymaniu rzetelnych informacji, można było przystąpić do wyboru odpowiednich słów kluczowych, które zostały skonsultowane wraz z klientem. Dodatkowo, co miesiąc wybierane były frazy rotowane agile’owo, czyli cechujące się aktualnymi wzrostami zainteresowania w trendach, a prace nad nimi wspierały działania na frazach głównych. Jakościowy linkbuilding oraz angażujący content połączony z optymalizacją pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wyniki.

Wyniki współpracy:

Prezentowany wykres pochodzi z narzędzia do monitoringu stron internetowych Senuto i prezentuje wzrost indeksacji fraz od momentu rozpoczęcia współpracy, czyli od sierpnia 2018r.

Źródło: Senuto

Kolejny wykres przedstawia wyniki uzyskane w sklepie internetowym w 7 miesiącach efektywnej współpracy, po wdrożeniu wszelkich działań.

Źródło: Google Analytics

Udało nam się osiągnąć 417,83% większą liczbę użytkowników (453,35% więcej nowych użytkowników) w porównaniu do analogicznego okresu przed naszą współpracą. Znacząco wpłynęło to na wzrost sprzedaży. Ilość sesji również znacząco się zwiększyła (328,67%). Taki wynik sprawił, że odnotowano wzrost liczby transakcji o 53,94%, co przełożyło się na zwiększenie przychodów o 40%. Takie wyniki świadczą o wygenerowaniu przez nas nie tylko dużego ruchu z kanału organic, ale również o jego jakości, która przełożyła się na wzrost sprzedaży.

Precyzyjnie wykonane audyty, które pozwoliły dobrać odpowiednie działania, wraz z trafną selekcją fraz głównych, pozwoliły na osiągnięcie takich wyników. Kluczowa była także bieżąca analityka oraz obserwacja wzrostu popularności konkretnych słów kluczowych. Wysokojakościowe linkowanie, które pochodziło głównie z naszych blogów zapleczowych, o bardzo dobrych wskaźnikach trust oraz citation flow to również ważny element, który przełożył się na osiągnięty wynik.

Liczby:

417,83% więcej użytkowników
453,35% nowych użytkowników
328,67% więcej sesji
53,94% więcej wykonanych transakcji
40% więcej przychodów

 

Prowadzisz swój sklep i również chcesz podnieść swoje wyniki? Zapraszamy do kontaktu: www.seology.pl/kontakt lub info@seology.pl.