INDYWIDUALNE DOPASOWANIE USŁUGI

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo skuteczną formą reklamy w wyszukiwarce. Jego ogromną zaletą są długofalowe efekty prowadzonych działań (gwarancja stabilnych pozycji w wyszukiwarce) i wysoki współczynnik konwersji. Pozycjonowanie seo umożliwia skierowanie ruchu organicznego do witryny, co nie tylko znacząco przekłada się na wzrost sprzedaży w przypadku branży e-commerce, ale także pośrednio wpływa na pozycję witryny w Google. Strony, które odnotowują duży ruch użytkowników oraz aktywność, są premiowane przez wyszukiwarkę, jako atrakcyjne dla użytkownika. Oznacza to nic innego, jak ogromne znaczenie pozycjonowania Google dla widoczności naszej strony w sieci i ilości jej użytkowników, co przekłada się bezpośrednio na tempo rozwoju naszej firmy.

Na czym to polega?

Pozycjonowanie to szereg działań umożliwiających umieszczenie strony lub platformy internetowej na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. Agencja SEO Seology na podstawie wcześniejszej, bardzo dokładnej analizy biznesowej strony klienta oraz analizy konkurencji opracowuje zestaw fraz kluczowych, pod kątem których pozycjonują dany serwis. Słowa kluczowe dobierane są nie tylko ze względu na ich potencjał i popularność, ale także możliwość wpływu na rozwój biznesu klienta. Pozycjonowanie w Google rozpoczynamy dopiero po bardzo dogłębnym audycie witryny oraz przeprowadzonej na jego podstawie optymalizacji. Precyzyjnie dobieramy działania link buildingowe opierając się na czynniku jakościowym, a także obudowujemy witrynę wysokiej jakości contentem, związanym z branżą klienta. Dzięki temu, nie tylko dostarczamy wartościowych i unikalnych treści odbiorcom witryny, ale także pozytywnie oddziałujemy na indeksujące ją roboty Google. Nasze działania pozwalają także stworzyć dla klienta zróżnicowany i rozbudowany profil linkowy, który wzmocni pozycję witryny w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie stron www od lat pozostaje niezmiennie najskuteczniejszą metodą promocji oraz maksymalizacji zysku firm. Pozwala na dotarcie do klientów wpisujących w wyszukiwarkę określone hasło, co z kolei przekłada się bezpośrednio na zysk – np. wzrost sprzedaży w przypadku branży e-commerce lub wzrost ruchu portali internetowych. Eksperci agencji SEO Seology oferują także dodatkowe usługi, które maksymalizują efektywność prowadzonych działań pozycjonerskich.

Ile to kosztuje?

Pozycjonowanie serwisu jest rozliczane w formie abonamentowej i pozwala na osiągnięcie dużych efektów sprzedażowych.
Oferujemy Ci kompleksową obsługę SEO dostępną w trzech pakietach usług:

  • podstawowym

Pakiet podstawowy kierowany jest do osób, które dzięki działaniom w wyszukiwarkach chcą osiągnąć konkretny cel. Eksperci Seology w ramach zakresu pakietu dobierają dla klienta najbardziej zyskowne i najlepiej rokujące działania, zapewniając mu kompleksową obsługę działań e-marketingowych – doradztwo, prowadzenie kampanii, stała optymalizacja działań.

  • premium

Pakiet premium gwarantuje poszerzony zakres działań promocyjnych w ramach marketingu w wyszukiwarkach. Jest kierowany do osób, których zyski są w dużej mierze generowane poprzez Internet i wizerunek w nim kreowany. Eksperci Seology w ramach pakietu premium dobiorą najlepsze i najbardziej zyskowne usługi i rozwiązania dla Twojego biznesu, a następnie wdrożą je w poszerzonym zakresie i zadbają o ich efektywność.

  • PRO

Pakiet PRO to idealna opcja dla osób, których biznes oparty jest na działalności w sieci lub firm, których klienci pochodzą właśnie z tego źródła. Pakiet PRO daje Ci gwarancję, że Seology przejmuje pełną kontrolę nad prowadzonymi działaniami w wyszukiwarkach, ponosząc równocześnie za nie pełną odpowiedzialność. To my dobieramy zestaw usług idealnych dla Twojego biznesu i realizujemy je w ramach najszerszego pakietu.

Audyt SEO

Audyt SEO pozwala na przystosowanie witryny do efektywnej obecności w wyszukiwarce Google. Dzięki szczegółowej analizie możemy opracować listę niezbędnych zmian poprawiających widoczność platformy. Oferujemy audyty: konkurencji, techniczne, contentowe. To usługa, którą polecamy wszystkim przed rozpoczęciem pozycjonowania.

Na czym to polega?

Eksperci Seology analizują kilkadziesiąt czynników, które mają wpływ na poziom indeksacji i pozycję strony. Na tej podstawie powstaje raport zawierający opracowane ulepszenia i gotowe pomysły na ich wdrożenie. Zlecając nam audyt SEO swojego serwisu otrzymujesz:

  • analizę obecności strony w wyszukiwarce,
  • analizę działań konkurencji,
  • poprawną modyfikację znaczników META oraz ich monitoring,
  • analizę pod kątem doboru najbardziej optymalnych słów kluczowych do pozycjonowania,
  • analiza on-site i off-site.

Nasz zespół zajmie się także optymalizacją serwisu pod kątem oczekiwań wyszukiwarek internetowych oraz optymalizacją kodu pod kątem ich robotów.

Ile to kosztuje?

Koszt audytu jest wyceniany indywidualnie i jest uzależniony od ilości czasu, który należy mu poświęcić. Jest to oczywiście ściśle związane z aktualnym stanem optymalizacji strony.

Kampanie AdWords

Promocja realizowana za pomocą Google AdWords jest jednym z najskuteczniejszych sposobów zwiększania ruchu na stronie. Popularność tej formy reklamy wynika przede wszystkim z jej niepodważalnych zalet: dużej efektywności, możliwości kontroli i mierzenia efektów oraz targetowania grupy odbiorców, zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Na czym to polega?

Kampanie Google Adwords opierają się na umieszczeniu reklamy w wyszukiwarce Google. Ma ona postać nagłówka, krótkiego hasła reklamowego i linku do strony. Pojawia się, jak naturalne wyniki wyszukiwania, tylko po wpisaniu określonej, tematycznie związanej z klientem, frazy.

Ile to kosztuje?

Kampanie Google AdWords rozliczane są w modelu pay-per-click. Oznacza to, że reklamodawca płaci za konkretne kliknięcia w reklamę, nie za jej wyświetlenie. To bardzo korzystne, bo umożliwia kontrolę wydawanych środków, a klient płaci wyłącznie za docelowe wejście na stronę.

Ściąganie filtra Google

Filtr to sankcja nakładana przez Google. Skutkuje ona  m.in. dużo gorszą widocznością strony w wyszukiwarce. Na Twoją witrynę nałożono filtr? Nasi eksperci pomogą Ci rozwiązać ten problem.

Na czym to polega?

Na stronę, która narusza wytyczne Google może zostać nałożony filtr. Przejawami zastosowania takiej sankcji są: brak widoczności strony w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych, wcześniej pozycjonowanych fraz, zatrzymanie się serwisu w pewnym zakresie pozycji w wyszukiwarce, spadek ruchu na stronie. W serwisie może pojawić się informacja o nałożeniu filtra (kiedy nakłada go ręcznie pracownik Google. Niestety, kiedy jest to filtr algorytmiczny, klient nie musi być o tym informowany. Specjaliści Seology zajmują się usuwaniem filtrów Google z serwisów. Proces ten polega m.in. na analizie elementów strony oraz linków przychodzących pod kątem spełniania wytycznych wyszukiwarki. Zajmujemy się także usuwaniem wpisów z katalogów o złej reputacji, dostosowaniem profilu linków do wytycznych, optymalizacją kodu i załatwieniem wszelkich formalności z Google.

Ile to kosztuje?

Koszty ściągania filtra Google są ustalane indywidualnie. Po analizie sytuacji witryny eksperci Seology określają zakres prac niezbędnych dla ściągnięcia filtra z witryny i tym samym określają koszt usługi.

Razem możemy więcej

To nie wszystko – naszym stałym klientom oferujemy szereg innych, uzupełniających działań promocyjnych, które pomagają nam maksymalizować efekty.

  • Google Display Network (GDN), czyli reklama w formie tekstu, grafiki lub filmu wyświetlana w różnorodnych portalach (np. Onet.pl) oraz osługach Google (np. Gmail),
  • Remarketing, czyli wyświetlanie internautom spersonalizowanej reklamy, która dociera wyłącznie do osób, które wcześniej odwiedziły twoją witrynę lub dokonały na niej określone działania,
  • Interest Based Advertising (IBA), czyli forma reklamy opierająca się na zainteresowaniach konkretnych internautów ocenianych na podstawie odwiedzanych przez nich witryn,
  • AdKontekst, czyli reklama kontekstowa, która w formie tekstowej, w postaci linków sponsorowanych, jest wyświetlana w wynikach wyszukiwania i serwisach partnerskich,
  • Google Shop, czyli reklama graficzna lub tekstowa produktów za sklepów internetowych, która wyświetla się po poprawej stronie wyników wyszukiwania lub za nimi. Jest ona precyzyjnie dobierana pod kątem słów kluczowych, które wpisuje użykownik w wyszukiwarkę.

Dlaczego warto?

Agencja marektingowa Seology

Zespół Seology koncentruje się na celach stawianych przed określoną kampanią. Wiedząc, że w działaniach SEO najważniejszy jest efekt, niezwykle precyzyjnie podchodzi do początkowych procesów analitycznych, co pozwala na dobór odpowiednich fraz kluczowych. Wszystkie kampanie mają indywidualnie dostosowywane strategie działania. Przekłada się to nie tylko na widzoczność w sieci, ale także możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy odbiorców, zainteresowanych usługą klienta.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO) [ więcej informacji ]

Drogi użytkowniku,

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej zamieszczamy szczegóły na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych przez Seology Sp. z o.o.

W jakim celu będziemy przetwarzać Państwa dane?

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Seology Sp. z o.o.

Komu możemy przekazywać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem mogą to być podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np: firmy zajmujące się marketingiem, reklamą, firmy księgowe czy podwykonawcy usług. Państwa dane mogą być też udostępnione organom prawa o ile otrzymamy stosowną podstawę prawną. Listę naszych zaufanych partnerów znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Jakie są Państwa prawa w stosunku do twoich danych?

Mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, mają prawo dostępu do nich, sprostowania, usunięcia itp. Szczegóły znajdują się w naszej polityce prywatności.

Zamknij