Case study – branża sportowa

Prezentujemy case study z współpracy z platformą e-commerce z branży sportowej – liderem tego segmentu rynku. Zaoferowaliśmy klientowi kompleksowe działania SEO, dzięki którym udało nam się osiągnąć długofalowe efekty. W pracy skupiliśmy się także na wykorzystaniu SEO do wprowadzenia nowej marki klienta na rynek.

Więcej

Case study – branża beauty

Zapraszamy do zapoznania się z case study  współpracy z naszym klientem z branży beauty. W ciągu siedmiu miesięcy kompleksowych działań pozycjonerskich udało nam się znacząco poprawić widoczność sklepu, a także skupić się na indeksowaniu fraz istotnych z punktu widzenia biznesowego naszego klienta.

Więcej

Case study – branża rolnicza

Witamy w najnowszym cyklu, w którym będziemy prezentować wyniki naszej pracy w formie case studies. Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym materiałem – tym razem prezentujemy efekty pracy dla klienta z branży rolniczej. W wyniku trwającej ponad rok współpracy udało nam się realnie wpłynąć na rozwój jego sklepu.

Więcej

Wizytówki NAP

Pozycjonując stronę internetową lokalnie, do dyspozycji mamy kilka narzędzi, które pomogą zwiększyć jej widoczność na danym obszarze. Jednym z nich są wizytówki NAP, które mogą realnie wpłynąć na widoczność. Czym są i w jaki sposób przyczyniają się do podniesienia pozycji w Google?

Więcej

Mobile a SEO

O coraz większym wpływie mobile na pozycjonowanie mówiliśmy od dawna, w ubiegłym roku klamka jednak oficjalnie zapadła: Mobile First Index został wprowadzony. Oznacza to mniej więcej tyle, że optymalizacja witryny pod kątem mobile bezpośrednio przekłada się na pozycje strony w Google.

Więcej

Jak zwiększyć szybkość strony?

Tempo ładowania strony to bardzo istotny czynnik w ocenie przez wyszukiwarkę wartości naszej witryny. Prawidłowy czas ładowania strony powinien wynosić maksymalnie 3 sekundy. Już poniżej pierwszych dwóch sekund powinniśmy renderować pierwsze treści, a całkowity indeks szybkości musi zejść poniżej 5 sekund.

Więcej

Czym są linki kanoniczne?

Linki kanoniczne to rozwiązanie często wykorzystywane przez webmasterów w celu przeciwdziałania duplikatom na stronach. Mamy z nimi do czynienia, kiedy do jednej strony internetowej kieruje kilka adresów. Wówczas możemy zastosować canonical, by wskazać wyszukiwarce, który z linków do tej samej treści powinna indeksować.

Więcej

Co z tym SEO? [pytania i odpowiedzi]

Dziś odpowiadamy na kolejne pięć najczęściej zadawanych, przez klientów agencji SEO, pytań. Tym razem poruszamy kwestie linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, podpowiadamy dla kogo dedykowane jest pozycjonowanie lokalne i radzimy, kto powinien zainwestować w kampanie AdWords, a komu lepiej sprawdzi się pozycjonowanie. Zapraszamy do lektury artykułu oraz poprzedniej publikacji z cyklu: tutaj.

Więcej

Co z tym SEO? [pytania i odpowiedzi]

Pozycjonowanie to dziedzina, która nieustannie budzi dziesiątki pytań i wątpliwości. Właściciele e-sklepów zastanawiają się nad tym, czy warto inwestować w SEO, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie koszty muszą ponieść i przede wszystkim: kiedy inwestycja w pozycjonowanie się zwróci. Dziś odpowiadamy na pierwszą część pytań, z którymi w branży SEO spotykamy się na co dzień!

Więcej

Adresy URL od A do Z

Pozycjonowanie to działanie będące odpowiednim połączeniem trzech elementów: pozyskiwania wartościowych linków, regularnego obudowywania witryny contentem oraz wysokiej jakości optymalizacji. Działaniem nastręczającym szczególnie wiele trudności jest optymalizacja witryny. W poniższym artykule skupimy się na wyjaśnieniu kwestii ściśle z nią związanej: podstawowych zasad budowania wysokiej jakości adresów URL.

Więcej

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO) [ więcej informacji ]

Drogi użytkowniku,

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej zamieszczamy szczegóły na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych przez Seology Sp. z o.o.

W jakim celu będziemy przetwarzać Państwa dane?

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Seology Sp. z o.o.

Komu możemy przekazywać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem mogą to być podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np: firmy zajmujące się marketingiem, reklamą, firmy księgowe czy podwykonawcy usług. Państwa dane mogą być też udostępnione organom prawa o ile otrzymamy stosowną podstawę prawną. Listę naszych zaufanych partnerów znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Jakie są Państwa prawa w stosunku do twoich danych?

Mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, mają prawo dostępu do nich, sprostowania, usunięcia itp. Szczegóły znajdują się w naszej polityce prywatności.

Zamknij