NAJNOWSZE ARTYKUŁY Z NASZEJ STREFY WIEDZY
Strefa wiedzy
Tu znajdziesz wiele ciekawych informacji dotyczących pozycjonowania stron internetowych, przeprowadzania audytów i optymalizacji, prowadzenia kampanii Google Ads a także ciekawostki z życia Agencji SEO.
Obecność w sieci jest dziś kwestią oczywistą. Samo funkcjonowanie w Internecie to jednak zdecydowanie za mało. Kluczem do sukcesu jest świadomość, że ważne jest nie tylko posiadanie strony www, ale
Wysokie pozycje firmy w wynikach wyszukiwania mają rzeczywiste przełożenie na ruch na stronie, a to już krok od tego, by klient sięgnął po nasz produkt lub usługę. Skuteczne pozycjonowanie, oparte
Nie od dziś wiadomo, że skuteczne SEO to przemyślana strategia łącząca pozyskiwanie wartościowych linków, przemyślany content i odpowiednią optymalizację. W każdym z tych aspektów jednak Google coraz bardziej nastawia się
Chcąc skutecznie pozycjonować swoją witrynę musimy pamiętać o jej optymalizacji. To pierwszy krok, który pozwoli na osiągnięcie interesujących nas wyników w pozycjonowaniu. Pamiętajmy jednak, że skuteczne SEO to nie tylko
Optymalizacja strony to pierwszy i podstawowy etap wszystkich działań SEO. Choć pojęcie to brzmi bardzo skomplikowanie, często wdrożenie niewielkich i łatwych zmian przynosi naprawdę duże efekty. Idealnym przykładem obrazującym to
Aktualizacja algorytmu Pingwin poskutkowała wzmożoną czujnością w zakresie kontroli jakości pozyskiwanych przez nas linków. Ocenianie działań w czasie rzeczywistym sprawiło, że musimy uważać jeszcze bardziej. Linkbuilding oparty na automatycznym i
Prowadzenie firmowego bloga to jedna z częściej praktykowanych metod marketingowych. Specjaliści dostrzegają w blogach nie tylko ogromny potencjał wizerunkowy, ale także duże pole do popisu dla skutecznego SEO. Zakładając bloga
Gigant z Mountain View – firma Google – obchodził ostatnio swoje osiemnaste urodziny. To jednak nie jedyny powód, dla którego rok 2016 jest wyjątkowy. W kwietniu tego roku w 10
Zgodnie ze statystykami, ponad 1/2 Polaków korzysta dziś z Internetu w celu robienia zakupów. Kupujemy za pośrednictwem komputerów, tabletów i telefonów, szukamy informacji na temat interesujących nas stacjonarnie produktów. E-commerce
Backlinki, zwane także linkami przychodzącymi to nic innego, jak odnośniki do naszej strony internetowej zlokalizowane w sieci. Mowa tu więc o wszystkich przekierowaniach do naszej strony, które znajdują się poza
Chcąc prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarce musimy zacząć od prawidłowej optymalizacji strony internetowej. To niezbędne działanie, które nie tylko przyczyni się do zwiększenia skuteczności pozycjonowania, ale także w przypadku fraz
Na temat planów Google eksperci SEO spekulują regularnie. Przedstawiciele firmy rzadko ujawniają jakiekolwiek szczegóły dotyczące dalszego rozwoju wyszukiwarki. Na podstawie poszczególnych wystąpień lub szczątkowych informacji można określić jedynie ogólne kierunki
Od czasu wprowadzenia przez wyszukiwarkę Google algorytmów Pandy i Pingwina pozycjonowanie stron przeszło prawdziwą rewolucję. Dawniej częstą praktyką było zaśmiecanie Internetu wieloma treściami o niskiej jakości, obecnie opieranie się na
Każdego roku publikowane są dziesiątki badań wskazujących na to, ilu Polaków aktualnie korzysta z sieci. Dziś mówi się więcej – ponad połowa z nich ma robić to w celach zakupowych.
Linkowanie to jeden z kluczowych obszarów pozycjonowania, ale równocześnie bardzo wymagający aspekt działań SEO. Algorytmy Google zmieniają się w ekspresowym tempie i nie możemy być pewni, że stosowane aktualnie techniki