MEDIA

Strefa wiedzy

Co z tym SEO? [pytania i odpowiedzi]

Dziś odpowiadamy na kolejne pięć najczęściej zadawanych, przez klientów agencji SEO, pytań. Tym razem poruszamy kwestie linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, podpowiadamy dla kogo dedykowane jest pozycjonowanie lokalne i radzimy, kto powinien zainwestować w kampanie AdWords, a komu lepiej sprawdzi się pozycjonowanie. Zapraszamy do lektury artykułu oraz poprzedniej publikacji z cyklu: tutaj.

Więcej

Co z tym SEO? [pytania i odpowiedzi]

Pozycjonowanie to dziedzina, która nieustannie budzi dziesiątki pytań i wątpliwości. Właściciele e-sklepów zastanawiają się nad tym, czy warto inwestować w SEO, na co zwrócić szczególną uwagę, jakie koszty muszą ponieść i przede wszystkim: kiedy inwestycja w pozycjonowanie się zwróci. Dziś odpowiadamy na pierwszą część pytań, z którymi w branży SEO spotykamy się na co dzień!

Więcej

Adresy URL od A do Z

Pozycjonowanie to działanie będące odpowiednim połączeniem trzech elementów: pozyskiwania wartościowych linków, regularnego obudowywania witryny contentem oraz wysokiej jakości optymalizacji. Działaniem nastręczającym szczególnie wiele trudności jest optymalizacja witryny. W poniższym artykule skupimy się na wyjaśnieniu kwestii ściśle z nią związanej: podstawowych zasad budowania wysokiej jakości adresów URL.

Więcej

Czy linkowanie ma jeszcze sens?

Jednym z najczęściej zadawanych firmie pozycjonerskiej pytań jest: czy to linkowanie właściwie ma sens? Odpowiedź na nie z pozoru wydaje się prosta – owszem ma. I tu pojawia się „ale”: linkowanie jest niezwykle wartościowym z punktu widzenia SEO działaniem, ale… pod pewnymi warunkami. Chcąc uzyskać efekty działań link buildingowych powinniśmy zadbać o opracowanie strategii linkowania opartej o jakość.

Więcej

Jak pisać dla dobra SEO?

Tworzenie contentu stanowi podstawę i punkt wyjściowy dla prowadzenia efektywnych działań SEO. Zewsząd docierają do nas informacje o tym, jak ważna jest rola wartościowych treści dla pozycji strony w Google. We wszechobecnym zalewie tekstów poprawnie napisany i unikalny artykuł to za mało, by trafić do szerokiej grupy odbiorców. Co zrobić, by pisać dobrze?

Więcej

Fenomen content marketingu

Marketing treści nie jest zjawiskiem nowym – za pierwsze tego rodzaju działania uznaje się działalność Deere & Company ze Stanów Zjednoczonych. Firma zajmowała się sprzedażą sprzętu rolniczego, a w 1985r. wypuściła na rynek magazyn „The Furrow”. Czasopismo dostarczało treści edukacyjnych, a także podniosło sprzedaż produktów firmy.

Więcej

Magiczne AMP?

Accelerated mobile pages, zwane także w skrócie „AMP” lub po prostu przyspieszonymi stronami mobilnymi, to wprowadzony w 2016 roku nowy standard tworzenia witryn internetowych. To technika budowania stron internetowych, której zastosowanie może poskutkować nawet 7-krotnie szybszym ładowaniem witryny mobilnej w stosunku do innych, zbudowanych tradycyjnie.

Więcej

One page czy landing– o co tu chodzi?

Obecność w sieci jest dziś kwestią oczywistą. Samo funkcjonowanie w Internecie to jednak zdecydowanie za mało. Kluczem do sukcesu jest świadomość, że ważne jest nie tylko posiadanie strony www, ale także sposób, w jaki jest ona zaprojektowana i prowadzona, co z kolei bezpośrednio przekłada się na ranking witryny w Google, a ostatecznie: ruch organiczny, który odnotowuje.

Więcej

Dlaczego nie możesz ignorować SEO?

Wysokie pozycje firmy w wynikach wyszukiwania mają rzeczywiste przełożenie na ruch na stronie, a to już krok od tego, by klient sięgnął po nasz produkt lub usługę. Skuteczne pozycjonowanie, oparte na odpowiednio zaplanowanej i optymalizowanej strategii SEO może więc realnie wpływać na zysk przedsiębiorstwa. Ale to nie jedyny profit, który za sobą niesie. Dziś prezentujemy pięć powodów, dla których Twój biznes nie może już ignorować SEO.

Więcej

SEO i UX – zestaw doskonały?

Nie od dziś wiadomo, że skuteczne SEO to przemyślana strategia łącząca pozyskiwanie wartościowych linków, przemyślany content i odpowiednią optymalizację. W każdym z tych aspektów jednak Google coraz bardziej nastawia się na potrzeby docelowego użytkownika. Chcąc dobrze pozycjonować swoją witrynę musimy sprawić, by była użyteczna, a więc: by odbiorca potrafił doskonale się w niej odnaleźć. Pozwoli nam to nie tylko zyskać ich przychylność, ale także zostać pozytywnie ocenionym przez wyszukiwarkę.

Więcej

Grafiki – jak wykorzystać je w SEO?

Chcąc skutecznie pozycjonować swoją witrynę musimy pamiętać o jej optymalizacji. To pierwszy krok, który pozwoli na osiągnięcie interesujących nas wyników w pozycjonowaniu. Pamiętajmy jednak, że skuteczne SEO to nie tylko kwestia budowy i ustawień witryny, odpowiednich opisów i wartościowego contentu. To także prawidłowa optymalizacja grafiki. Ten prosty zabieg ma ogromne znaczenie dla pozycji Twojej witryny w Google.

Więcej

Meta znaczniki – jak zacząć?

Optymalizacja strony to pierwszy i podstawowy etap wszystkich działań SEO. Choć pojęcie to brzmi bardzo skomplikowanie, często wdrożenie niewielkich i łatwych zmian przynosi naprawdę duże efekty. Idealnym przykładem obrazującym to zjawisko są meta znaczniki – ich wypełnienie nie trwa długo i nie wymaga specjalistycznej wiedzy, a może przełożyć się na większą liczbę kliknięć w naszą witrynę.

Więcej

Backlinki – jak je pozyskać?

Aktualizacja algorytmu Pingwin poskutkowała wzmożoną czujnością w zakresie kontroli jakości pozyskiwanych przez nas linków. Ocenianie działań w czasie rzeczywistym sprawiło, że musimy uważać jeszcze bardziej. Linkbuilding oparty na automatycznym i masowym pozyskiwaniu linków już dawno przestał oznaczać skuteczne SEO – teraz jednak może zdziałać jeszcze więcej złego.

Więcej

Krótka historia firmowego bloga

Prowadzenie firmowego bloga to jedna z częściej praktykowanych metod marketingowych. Specjaliści dostrzegają w blogach nie tylko ogromny potencjał wizerunkowy, ale także duże pole do popisu dla skutecznego SEO. Zakładając bloga musimy jednak liczyć się z tym, ze jego prowadzenie będzie inwestycją długoterminową oraz będzie wymagało sporego nakładu pracy. Dlaczego nadal warto decydować się na ten krok?

Więcej

Direct Answers – bądź w „TOP 0”

Gigant z Mountain View – firma Google – obchodził ostatnio swoje osiemnaste urodziny. To jednak nie jedyny powód, dla którego rok 2016 jest wyjątkowy. W kwietniu tego roku w 10 krajach Europy pojawiła się nowa funkcjonalność o nazwie Direct Answers. Umożliwia ona uzyskanie pozycji „TOP 0” w wynikach wyszukiwania. Brzmi ciekawie?

Więcej

Czego nie możesz robić w SEO?

Zgodnie ze statystykami, ponad 1/2 Polaków korzysta dziś z Internetu w celu robienia zakupów. Kupujemy za pośrednictwem komputerów, tabletów i telefonów, szukamy informacji na temat interesujących nas stacjonarnie produktów. E-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się branż, a potrzeba funkcjonowania w Google robi się coraz wyraźniejsza.

Więcej

Backlinki – z czym to się je?

Backlinki, zwane także linkami przychodzącymi to nic innego, jak odnośniki do naszej strony internetowej zlokalizowane w sieci. Mowa tu więc o wszystkich przekierowaniach do naszej strony, które znajdują się poza naszą witryną. Backlinki to jeden z najistotniejszych aspektów pozycjonowania. Jak dbać o jakość linków przychodzących? Jakie typu linków wyróżniamy?

Więcej

Optymalizacja od kuchni

Chcąc prowadzić skuteczne działania w wyszukiwarce musimy zacząć od prawidłowej optymalizacji strony internetowej. To niezbędne działanie, które nie tylko przyczyni się do zwiększenia skuteczności pozycjonowania, ale także w przypadku fraz o niskiej konkurencyjności może bezpośrednio wpłynąć na wzrost ich pozycji.

Więcej

Dokąd zmierzasz Google?

Na temat planów Google eksperci SEO spekulują regularnie. Przedstawiciele firmy rzadko ujawniają jakiekolwiek szczegóły dotyczące dalszego rozwoju wyszukiwarki. Na podstawie poszczególnych wystąpień lub szczątkowych informacji można określić jedynie ogólne kierunki dalszego rozwoju Google, a co za tym idzie także to, jak będziemy w przyszłości skutecznie pozycjonować strony.

Więcej

Jak tworzyć content SEO?

Od czasu wprowadzenia przez wyszukiwarkę Google algorytmów Pandy i Pingwina pozycjonowanie stron przeszło prawdziwą rewolucję. Dawniej częstą praktyką było zaśmiecanie Internetu wieloma treściami o niskiej jakości, obecnie opieranie się na tej strategii nie ma już racji bytu.

Więcej

Kluczowe błędy w SEO

Każdego roku publikowane są dziesiątki badań wskazujących na to, ilu Polaków aktualnie korzysta z sieci. Dziś mówi się więcej – ponad połowa z nich ma robić to w celach zakupowych. Wydłuża się też czas, w którym przebywamy w sieci. Robimy to także za pośrednictwem coraz liczniejszych urządzeń mobilnych.

Więcej

Linkuj z głową

Linkowanie to jeden z kluczowych obszarów pozycjonowania, ale równocześnie bardzo wymagający aspekt działań SEO. Algorytmy Google zmieniają się w ekspresowym tempie i nie możemy być pewni, że stosowane aktualnie techniki pozycjonerskie będą aktualne za kilka tygodni.

Więcej

Media o Seology

safe_imagePogłoski o oddzielnym indeksie dla rozwiązań mobilnych pojawiły się kilkanaście miesiąc temu. Do tej pory jednak ostateczna decyzja Gogole w tej sprawie nie była znana – ujawniano sprzeczne informacje, które nie pozwalały się stosownie przygotować do ewentualnych zmian.

Dziś wiemy, że Mobile First Index ma zostać wprowadzony. Nie wiadomo kiedy możemy spodziewać się takiej decyzji, pojawiają się jednak pojedyncze informacje sugerujące, jak przygotować się do kolejnej Google rewolucji.

Jakie zmiany wniesie Mobile First Index? Co możemy zrobić, by utrzymać wysokie pozycje seo? Zapraszamy do lektury naszego artykułu tutaj.

nm-seoW ramach cyklu naszych publikacji dla portalu NowyMarketing.pl dzielimy się wiedzą na temat firmowych blogów.

Firmowy blog to rozwiązanie marketingowe zyskujące na popularności – nie tylko generuje niskie koszty, ale także daje ogromne szanse. To wsparcie dla działań SEO – chociażby poprzez możliwość zamieszczania w tekstach interesujących nas fraz kluczowych – z naciskiem na frazy long tail. To także możliwość budowania odpowiedniej komunikacji z naszymi odbiorcami, klientami itp. oraz ogromne pole do zbudowania wizerunku eksperta poprzez publikację treści o odpowiednio dużym poziomie wiedzy.

O tym, jak skutecznie wykorzystać firmowego bloga jako narzędzie marketingowe kompleksowo wspierające nasze działania podpowiadamy w naszym artykule dla NowyMarketing.pl „Firmowy blog w służbie SEO” tutaj.

nowy-marketing-google-moja-firma-seologyGoogle Moja Firma jest następcą Google Places i Google Local. Usługa ta daje szereg możliwości, szczególnie ukierunkowanych na  firmy świadczące swoje swoje usługi w siedzibie firmy.

Posiadanie wizytówki w Google Moja Firma to korelacja z szeregiem różnych usług – m.in. Google Maps, ułatwiająca dotarcie potencjalnym klientom do naszej firmy. To także dostęp do Google+, portalu społecznościowego bardzo istotnego z punktu widzenia pozycjonowania.

Dlaczego warto zdecydować się na profil w Google Moja Firma? Co zrobić, by był on odpowiednio zoptymalizowany i maksymalnie wykorzystywał swój potencjał? Zapraszamy do lektury naszego artykułu na łamach NowyMarketing.pl- tutaj.

nowy-marketing-direct-answersDirect Answers, to tak zwane odpowiedzi bezpośrednie, pojawiające się po wpisaniu frazy kluczowej, w wynikach wyszukiwania na pozycji TOP0.

Direct Answers pojawiają się bezpośrednio na liście wyników wyszukiwania przyjmując swego rodzaju charakter definicji z linkiem do strony, z której została ona zaczerpnięta. Zazwyczaj możemy zauważyć je w przypadku wpisania w Google fraz kluczowych o bardzo encyklopedycznym charakterze.

Ich pojawienie daje nam jednak szansę na pojawienie się bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania bez dużych nakładów finansowych. Jak tego dokonać? Co zrobić, by Google to z naszej strony zaczerpnęło Direct Answers? Zapraszamy do naszego artykułu: tutaj.

mediarun-seology-artykul-eksperckiNa portalu mediarun.com przeczytać można nasz artykuł poświęcony wiodącym trendom i tendencjom, które zdominują 2017 rok w branży SEO.

Wśród polecanych przez nas rozwiązań znaleźć można np. Direct Answers czy ukierunkowanie swojej strony na mobile. W artykule można przeczytać także, na co należy zwrócić uwagę, ponieważ może utrudnić nam pozycjonowanie w 2017 roku – m.in. opisana została aktualizacja Pingwin czy usunięcie prawej kolumny płatnych reklam Google – Google Adwords.

Zapraszamy do lektury artykułu „Co w tym roku w SEO zapiszczy?” na łamach portalu Mediarun.com – tutaj.

nowy-marketing-frazy-kluczowe-seology Wybór fraz kluczowych to proces, od którego powinniśmy zacząć każdą przygodę z pozycjonowaniem. To od ich doboru zależy to, jakie efekty uda nam się uzyskać i czy będą one zgodne z celami biznesowymi naszej firmy. Istotne jest także określenie stopnia ogólności fraz, pod którymi chcemy wyświetlać naszą witrynę.

Pamiętajmy, że efekty pozycjonowania na określone frazy widoczne są dopiero po upływie pewnego czasu, należy więc dobrać je bardzo uważnie. Nie sztuką jest także wyświetlać się na frazy, które nie interesują naszych potencjalnych klientów.

O tym, jak powinien przebiegać ten proces, dlaczego jest tak ważny, i co zrobić by zakończył się powodzeniem piszemy na łamach NowyMarketing.pl w artykule „Frazy kluczowe: wybieraj rozsądnie” (tutaj).

nowy-marketing-seology-seo-prNa łamach NowyMarketing.pl można przeczytać nasz artykuł (tutaj) poświęcony zagadnieniu SEO PR.

Biorąc pod uwagę coraz większe ukierunkowanie Google na potrzeby użytkownika i uzależnienie od wartości treści ostatecznej pozycji witryny, można powiedzieć, że granice SEO i PR coraz bardziej zacierają się.

Coraz częściej mówi się także o tym, że dziedziny te nie tylko wzajemnie uzupełniają się, ale i przenikają – budowanie pozycji witryny nie polega już na spamerskich działaniach, lecz na dostarczaniu odbiorcom wartościowego i angażującego contentu. Przy odpowiedniej optymalizacji można więc tworzone komunikaty PR wykorzystać w służbie SEO.

Zapraszamy do lektury tekstu „Już SEO czy jeszcze PR?”!

seology-ad-monkey-artykulPozycjonowanie lokalne to możliwość umieszczenia swojej witryny na wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania lokalnych.

Odkąd Google wdrożyło Venice Update, który uzależnił treść wyników naturalnych od lokalizacji osoby wyszukującej daną frazę, tego rodzaju działania SEO zyskały na znaczeniu. To także duża szansa dla niewielkich firm, które nie mają solidnego budżetu na promocję, lecz swoją działalność prowadzą w określonej siedzibie (stacjonarnie), a usługi kierują do lokalnych odbiorców.

O tym, kiedy warto zainteresować się pozycjonowaniem lokalnym i jak się za nie zabrać przeczytacie na łamach naszego artykułu: tutaj.

nowy-marketing-content-seology„Marketing treści jest dziś podstawą działań SEO, dlatego zagadnienie to powinno interesować każdą firmę prowadzącą biznes w sieci. Content marketing poza skutecznym wsparciem SEO, pełni także dodatkowe funkcje.”

O tym, jakie role może pełnić dziś marketing treści, co robić, by nasze działania były skuteczne i pozwalałby osiągnąć konkretne, założone cele biznesowe przeczytać można w naszym artykule „Content marketing: największe mity” tutaj. Artykuł pokazuje nie tylko ogromne znaczenie content marketingu dla samego SEO, ale także dla docelowego czytelnika i odbiorcy.

W tekście poruszony zostaje także temat największych przekłamań związanych z content marketingiem, których funkcjonowanie w obiegu sprawia, że efektywność prowadzonych kampanii jest dużo niższa.

nowymarketing„Rozkładając działania SEO na czynniki pierwsze, możemy jasno stwierdzić, że ich podstawą jest wartościowy content, odpowiednia optymalizacja serwisu i linkowanie.

O tym, jaka jest rola linkowania w procesie pozycjonowania, jak prawidłowo wykonać linkowanie wewnętrzne oraz zewnętrzne opowiadamy na łamach NowyMarketing.pl. W artykule znaleźć można także informacje na temat sposobu pozyskiwania linków oraz wytyczne odnośnie ich jakości.

Polecamy naszą publikację, dostępną: tutaj.

seology-ekspert-seoWyszukiwarka Google to jedno z najważniejszych źródeł pozyskiwania ruch. Odpowiednio wykorzystywana może nie tylko zwiększyć ilość odwiedzin na stronie, ale także zwiększyć sprzedaż. Większość właścicieli sklepów internetowych uważa ruch organiczny za główne źródło swojego przychodu.

Kluczowe jest więc odpowiednie pozycjonowanie witryny i dbałość o jej widoczność w wyszukiwarce Google. Niestety należy uważać stosując techniki SEO, aby nie narazić się na kary ze strony wyszukiwarki.

Jakich błędów powinniśmy unikać pozycjonując swoją stronę? Zapraszamy do lektury naszego artykułu na łamach NowyMarketing.pl: tutaj.

nmKluczowa dla efektów pozycjonowania jest optymalizacja serwisu. To dzięki niej prowadzone przez nas działania pozycjonerskie dają oczekiwane efekty.

Decydując się na pozycjonowanie serwisu powinniśmy więc zacząć od odpowiedniego przystosowania witryny – z naciskiem na optymalizację contentu, samej witryny oraz linkowania wewnętrznego i zewnętrznego.

Jak przeprowadzić skuteczny audyt strony pod kątem technicznym i contentowym? Radzimy w portalu NowyMarketing.pl: tutaj.

seology-agencja-seoNa łamach portalu Nowy Marketing eksperci Seology dzielili się informacjami na temat kluczowych trendów e-marketingu, które mają szansę odnieść sukces w tym roku.

Wśród wymienianych rozwiązań znalazły się wszystkie te, które przynoszą wymierne zyski i efekty. Marketerzy są zgodni – wśród rozwiązań przynoszących największy zwrot znajduje się przede wszystkim SEO.

Zapraszamy do lektury:  tutaj.

mam-startup-seologyDla portalu MamStartup.pl Seology opowiada o wiodących i najbardziej efektywnych tendencjach w działaniach SEO.

Wśród wymienionych trendów znalazło się także Agile SEO – metodyka prowadzenia projektów zaczerpnięta z branży IT, oparta na ścisłej współpracy z klientem i dostosowywaniu usług do zmieniających się potrzeb biznesowych klienta.

To tylko jedna z opisanych trendów pozycjonerskich – inne, o wszystkich pozostałych można przeczytać na łamach artykułu dostępnego: tutaj.

Zapraszamy do lektury!

Chcesz wiedzieć jakie rozwiązania możemy Ci zaoferować?

Sprawdź nas! Wyślij nam zapytanie, a pokażemy Ci, jakie efekty możemy wspólnie osiągnąć.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO) [ więcej informacji ]

Drogi użytkowniku,

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej zamieszczamy szczegóły na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowej lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych i w celach analitycznych przez Seology Sp. z o.o.

W jakim celu będziemy przetwarzać Państwa dane?

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Seology Sp. z o.o.

Komu możemy przekazywać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem mogą to być podmioty przetwarzające dane na nasze zlecenie np: firmy zajmujące się marketingiem, reklamą, firmy księgowe czy podwykonawcy usług. Państwa dane mogą być też udostępnione organom prawa o ile otrzymamy stosowną podstawę prawną. Listę naszych zaufanych partnerów znajdziesz w naszej polityce prywatności.

Jakie są Państwa prawa w stosunku do twoich danych?

Mogą Państwo w każdej chwili wycofać zgodę na przetwarzanie danych, mają prawo dostępu do nich, sprostowania, usunięcia itp. Szczegóły znajdują się w naszej polityce prywatności.

Zamknij